Ini dia....

Doktor panel UKM meminta saya membuat pemeriksaan lanjut di hospital pakar setelah memberitahu keputusan ujian darah saya. Kata doktor, buah pinggang saya bermasaalah. Saya telah membuat tempahan masa di Hospital UKM (HUKM).

9 Mac 2015 saya telah ke HUKM untuk membuat ujian darah dan urin. Pada 16 Mac saya membuat pemeriksaan altrasound. Doktor memberitahu buah pinggang saya mempunyai batu karang sebesar 6mm.
17 Mac 2015 saya berjumpa doctor buat kali pertama untuk pemeriksaan lanjut. Oleh kerana buah pinggang saya terdapat batu karang maka beliau meminta membuat tempahan tarikh di klinik surgery. Kata kakitangan di klinik tersebut tempuh tiga minggu baru akan diberitahu bila tarikh yang sepatutnya saya perlu jumpa doctor.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pembedahan kecil

Ku merasai derita tanpa suara

Wad 5D: Dari katil 17 ke katil 22 di Hospital Canselor Tuanku Muhkriz