Teruskan kehidupan lupakan kesakitan dan jagalah kesihatan



Hari ini saya memulakan tugas seperti biasa setelah bercuti sakit sejak 19 Januari hingga 4 Februari 2017. Syukur Allah memberikan kembali tahap kesihatan yang baik walaupun masih lemah. Saya kena buang kemurungan yang tidak akan membawa faedah. Diri saya memerlukan saya. Keluarga, rakan-rakan dan masyarakat memerlukan saya.

Saya akan menamatkan catatan ini untuk setakat ini. Segala catatan akan menjadi memori dan panduan pada masa hadapan. Selain itu lihat juga beberapa catatan di bawah untuk panduan kita.

Jangan anggap tulisan saya untuk meraih simpati. Jadikan panduan bahawa semua diantara kita pasti akan menempuh kesakitan. Paling penting berubat tanpa melupakan Allah. Salam sayang daripada saya.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pembedahan kecil

Ku merasai derita tanpa suara

Wad 5D: Dari katil 17 ke katil 22 di Hospital Canselor Tuanku Muhkriz